טאבון פיצה קמפ שף - ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN: כמו בפיצרייה

מערכת שורש  כה אדר, תשפא  3/9/2021

אם אתם מעוניינים ליהנות מתנור מתקדם ומשוכלל שייאפה לכם את הפיצות והמאכלים האהובים עליכם בתוך דקות, זה הזמן להיכנס לאתר גריל מאסטר או לחנות
.......................

טאבון פיצה קמפ שף - ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN: כמו בפיצרייה

תנור פיצה בדגם טאבון פיצה קמפ שף - ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN מאפשר לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר גם אם אין לכם תואר של שפים איטלקיים וגם אם אינכם מפעילים פיצרייה.

טאבון פיצה קמפ שף - ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN נחשב ללא ספק לאחד התנורים הטובים ביותר שתמצאו היום בענף התנורים, עם מאפיינים ואפשרויות נהדרות שהופכות אותו לתנור המועדף על בשלנים ואופים ביתיים רבים.

מאפייני טאבון פיצה קמפ שף - ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN

טאבון פיצה קמפ שף - ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN תוכנן עם מאפיינים שמזכירים תנור לבנים, והוא אפילו כולל בחלק העליון שלו את הכיפה שמזוהה במקצת עם תנורי לבנים מסורתיים, עם תקרה כפולה להשגת תחושת תנור לבנים ושיפור האפייה.

בעיצוב זה, camp chef מייצר תוצאות דומות מאוד למה שתקבלו עם תנור לבנים רגיל, רק בלי טעם העץ.

הטמפרטורה של קמפ שף

התנור כולל מבער של עם עוצמה אדירה של BTU17,000 שתוכנן במיוחד עבור דגמי קמפ שף, שמאפשר לו להגיע לטמפרטורות של ארבע מאות מעלות. בטמפרטורות אלו, תוכלו לאפות בקלות פיצות או בשרים, עופות וירקות ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר בכל פעם, במיוחד אם אתם מעדיפים פיצה עם בצק קצת חרוך ותוספות בסגנון נפוליטני.

המבער בתחתית הטאבון מייעל את חוויית הבישול עוד יותר בכך שהוא מאפשר עבודה נוחה, עם בקרה על תהליך האפייה, הקפדה על רמת החום המתאימה, והשגת תוצאות של בישול ואפייה אחידים עד השגת התוצאות הסופיות המעולות.

טאבון פיצה קמפ שף משיג תוצאות מעולות בחצי מהזמן

עם טאבון פיצה קמפ שף אתם יכולים להשקיע הרבה פחות זמן באפייה או בבישול בהשוואה לשימוש בתנור קונבנציונאלי, עם אפשרויות של הגעה לטמפרטורות גבוהות בתוך כרבע שעה.

אנשים רבים שקונים את התנור החיצוני המושלם מתייחסים ליתרון זמן החימום המהיר כאל הגורם המכריע ברכישתם, ואתם לא תתאכזבו ממהירות החימום שתקבלו עם טאבון פיצה camp chef.

טמפרטורות מאוזנות ואף אחד לא סובל מכוויות

כדי להשיג שליטה גבוהה יותר על טמפרטורת טאבון פיצה קמפ שף - ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN, ועל חוויית הבישול הכללית, התנור כולל גם כפתור הצתה שמאפשר בקרה נוחה על חום הטאבון. תכונה נחמדה נוספת שתקבלו עם התנור של גריל מאסטר היא מד טמפרטורה מובנה שמספק אפשרות מדויקת לקריאה.

המד מסייע לכם גם לווסת את הטמפרטורות אם אתם מעדיפים לאפות או לבשל סוגי מזונות אחרים באמצעות תנור זה, אם יקרה הבלתי אפשרי ויימאס לכם מפיצות. התנור כולל גם דלת וידית מאווררת לשליטה מוגברת בטמפרטורה ובאחסון, שנשמרת תמיד קרה, כך שאתם לא מקבלים כוויה עם פתיחת וסגירת הדלת.

בשרה התחתונה, אף אחד לא נשאר אדיש ליכולות המעולות של תנור מקצועי

אז אם אתם רוצים ליהנות מתנור מתקדם ומשוכלל שייאפה לכם את הפיצות והמאכלים האהובים עליכם בתוך דקות, זה הזמן להיכנס לאתר גריל מאסטר או לחנות, להתייעץ עם המומחים ולהזמין את התנור שמתאים לכם. עכשיו כל מה שנשאר לכם זה להזמין כמה בני משפחה וחברים, ולהדהים את כולם.